لوازم لوکس خانه

آشنای بالوازم دکوری منزل

لوازم لوکس خانه

آشنای بالوازم دکوری منزل

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک و نکاتی برای چیدمان و دکور 

اتاق خواب‌های کلاسیک دارای جذابیت بصری خاصی بوده اند و در آن‌ها از اشکال خاصی استفاده می‌شود. شاید از نظر برخی سبک دکوراسیون کلاسیک نوعی سبک قدیمی به حساب آید، اما بسییاری از افراد نیز دکوراسیون کلاسیک را برای منزل خود انتخاب خواهند کرد. این سبک انعطاف پذیری و سازگاری را که معماری مدرن از خود به نمایش می‌گذارد ندارد و این یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سبک کلاسیک به حساب می‌آید. برای ادامه توضیحات بیشتر با سایت لوکسانه همراه باشید .

رنگ اتاق خواب کلاسیک

در اتاق خواب‌های با سبک کلاسیک محبوب‌ترین رنگ‌ها، کرم٬طلایی و قهوه ای هستند. برای لوکس نشان دادن فضای یک اتاق خواب دیوارهای ساخته شده از چرم مصنوعی می‌توانند بهترین راهکار در دکوراسیون اتاق خواب‌های به سبک کلاسیک باشند.

تختخواب اتاق کلاسیک

یک انتخاب هوشمندانه برای طرفداران سبک کلاسیک می‌تواند برگزیدن یک تخت خواب چوبی منبت کاری شده باشد . کمدهای کنار تخت نیز باید با تخت خواب توازن رنگ داشته و رنگ آن با وسایل دیگر ست باشد. پرده اتاق خواب کلاسیک باید اتاق خواب را به فضایی شیک تبدیل کند.

فرش

فرش‌های کلاسیک در سبک کلاسیک با رنگ و سبک وسایل داخل اتاق خواب باید هماهنگی کامل را داشته باشد.  فرش‌های سبک کلاسیک معمولا نقش‌هایی با الهامات از طبیعت دارند و اغلب نیز با مبلمان مدل کلاسیک و یا استیل به خوبی ست خواهند شد.

روشنایی

روشنایی یکی از ویژگی‌های خیلی مهم در هر سبک از دکوراسیونی به حساب می آید. چون هم برای استراحت و هم برای انجام کارهای دیگر باید از روشنایی متناسب استفاده کرد تا بتوان آرامش را در تمام اتاق خواب منعکس کرد. انواع وسایل روشنایی در این سبک، از جمله چراغ‌ها و دیوارکوب‌ها، اغلب طلایی و نقره‌ای رنگ اند .

چیدمان

در اتاق خواب به سبک کلاسیک محل قرارگیری تختباید  به گونه‌ای باشد که روبروی در نباشد؛ یعنی در صورت نیمه باز بودن در تخت به هیچ وجه قابل مشاهده نیست. همچنین بهتر است اتاق خواب خود را خلوت انتخاب کنید و از قرار دادن لوازم و وسایل زیاد در آن خودداری کنید. سبک کلاسیک شامل استفاده از آینه‌های بزرگ می‌باشد که باعث گسترش دید در اتاق خواب می‌شود.

میز کنار تخت

در سبک کلاسیک میز کنار تخت همیشه مورد استفاده قرار نخواهد گرفت؛ آن ها فقط باعث افزایش ظرافت موجود در اتاق می‌شوند.  در طراحی رنگ انجام شده در این سبک باید از رنگ‌های گرم در دکوراسیون استفاده کرد. رنگ‌ها باید فضای گرم و راحتی را ایجاد کنند و کیفیت استراحت را بهبود بخشند.

کف پوش

کف پوش پارکت امروزه در این سبک محبوب‌ترین نوع کفپوش میباشد؛ چرا که می‌تواند به عنوان عایق صدا و حرارت مورد استفاده قرار گیرد و ظاهری شیک و زیبا به اتاق خواب شما خواهد بخشید.

منبع :سایت لوکسانه

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • دلارام اخلاقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی