لوازم لوکس خانه

آشنای بالوازم دکوری منزل

لوازم لوکس خانه

آشنای بالوازم دکوری منزل

  • ۰
  • ۰

اهمیت لوازم دکوری منزل در دکوراسیون داخلی :

 

 

مقدمه: طراحی داخلی منزل به معنی هماهنگ سازی که طراحی شده تا وسایل منزل و رنگ ها جلوه و زیبای داشته باشند . و در بخش های مختلف خانه به شکل هنرمندانه است و طراحی داخلی خانه شامل کار های کوچکی است که اغلب شامل تغیر های ریزی میباشد. سبک های دکوراسیونی که با لوازم دکوری  هماهنگ نباشد ماهیت خودش را ازدست خواهد داد. این لوازم دکوری هستند که با افزودن جزییات باعث روح بخشیدن به دکوراسیون داخلی خانه می شوند، پس بسیار مهم است که بدانیم هرسبک چه نوع لوازم دکوری ای را احتیاج دارد تا بتوانید انتخاب درس و به جایی داشته باشیم، پس با سایت لوکسانه همراه شوید.

در ابتدا لازم است تا با انواع دکوراسیون آشنا شوید.

دکوراسیون منزل سلطنتی :

دکوراسیون داخلی یا سلطنتی یکی از انواع دکوراسیون داخلی است که از چندی سال پش تا به حال مورد توجه بسیاری از طراحان و افراد قرار گرفته که در بیشتر خانه ها از این نوع سبک ها استفاده میشود.

دکوراسیون منزل سنتی :

امروزه سبک های شیک و مدرن جای سبک های قدیمی و سنتی را در منزل های ما گرفته است و تعداد بیشتری از آپارتمان ها دارای دکور های ساده و رنگهای سرد هستند و از دکوری ساده استفاده میکنند . و مدتی هست که افراد در خانه هایشان از فرش های قرمز و دیوار های رنگی شاد ،کاشی های ایرانی استفاده نمیکنند  اما خوب خوشبختانه چند سالی است که دکوراسیون سنتی و صنایع دستی و آثار هنری دوباره در میان مردم جذابیت پیدا کرده است  و ما شاهد حضور المان‎های سنتی در دکوراسیون مدرن امروزی هستیم و ترکیب این دو سبک مدرن و سنتی میتواند سنت های قدیم که از یاد رفته اند را برای شما زنده کند.

سبک دکوراسیون مینیمال :

این نوع سبک جزو دسته های پر طرفدار در بین انواع سبک ها است . این نوع سبک تقریبا شبیه سبک مدرن است ولی از آن ساده تر است .در سبک مینیمالیست از پالت‌های رنگی استفاده شده معمولا خنثی بوده و هیچ کدام از وسایل ها زیاد زرق و برق دار نیست . و در سبک مینیمالیست از رنگ سفید زیاد استفاده میشود و پر کاربرد ترین در رنگ در دکوراسیون مینیمال است .

و میریم سراغ لوازم دکوری منزل :

لوازم دکوری: هر چه قدر هم که به دکوراسیون داخلی منزلتان اهمیت دهید، باز هم نمی توانید نقش لوازم دکوری را ندیده بگیرید. اصلا انگار که آن ها به خانه و دکوراسیون داخلی آن روح و جان می بخشند. هر چه قدر هم که کوچک و ریز باشند اما قطعا تاثیرات زیادی در دکوراسیون داخلی منزل شما دارند.

دیوار کوب طلایی :

استفاده از هرنوع دیوارکوب جذاب و طلایی رنگ بر روی دیوار، فضا و دکوراسیون لوکس شما را مجلل‌­تر و شکوهمند نشان می‌دهد. به طور کلی رنگ طلایی و طیف گسترده آن در ساختن انواع لوازم دکوری حضور دارد.به خاطر داشته باشید هر چقدر که دیوارکوب شما خاص تر و جدیدترباشد  فضای خانه شما لوکس­تر دیده خواهد شد.

 کلکسیون کوچک :

با کمک چند تا ظرف دکوری زیبا شما می‌توانید یک کلکسیون خاص وکوچک ایجاد کنید. باید این ظروف یا وسایل که به عنوان کلکسیون کنار یکدیگر قرار می‌دهید یک یا چند وجه مشترک مثل رنگ، جنس، طرح و غیره را با هم داشته باشند. برای مثال می‌توانید تعدادی بشقاب را با وجه اشتراک لازم در گوشه مناسب بر روی دیوار نصب کنید و یک کلکسیون دیواری کوچک و جذاب را داشته باشید.

مجسمه :

مجسمه‌­ها یکی از دسته های لوازم دکوری لوکس هستند که طرافداران خاص خود را دارند و جایگاه ویژه­‌ای در دکوراسیون لوکس و خاص را دارند. دیگر مانند زمان گذشته مجسمه­ ها نماد انسان و اندام او نیستند و آن‌ها را می‌توان در اشکال مختلف و زیبا مشاهده کرد.

منبع : فروشگاه اینترنتی لوکسانه 

  • ۹۸/۰۴/۰۶
  • دلارام اخلاقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی